Sjukskriven

Ja detta tar aldrig slut.. Min otrus månad (som det har blivit nu) vill inte vända. Allt jag rör vid går sönder och till och med jag själv har gått och skadat mig :( Har tänjt ledbandet i foten (igen) så det är svullet och det ligger en blödning kring fotleden :( Jo, detta hände på matchen i upplandscupen mot Lagga-långhundra. Det löjliga var att jag var helt själv då detta hände jag fastnade med dobbarna i mattan och ja sen gick det som det gick, jag föll ihop och har inte kunnat gå så bra sen dess utan för stötta mig med en krycka.. :/ Det roliga är att jag sekunderna innan vart kapad i deras straffområde rätt grovt bakifrån som vi fick en straff på och som Empiz fiint fick sätta men då klarade jag mig bra men inte då jag själv ska göra en vändning utan någon motståndare i närheten :( Ja livet jävlas med mig helt klart.. Mer som går mot mig är alla saker som gått sönder senaste 2 veckorna. 3 glödlampor, en taklampa, bilen, tvättmaskinen, vattenkokaren, mina favoritjeans sprack och aa foten plus dem icke glada nyheterna av läkarn. Gick dessutom fel dag till fysiologi läkarn.. hahaha Livet är livet och man har inte så mkt att säga till om.. :( Ajaa, behöver jag ens nämna att det har varit stop i avloppet.. Men nu all denna tur så är jag sjuksriven och hinner nog ha sönder fler saker innan denna månad är slut, kanske tur att man inte jobbar!!

Nä nu ska jag vänta på den här skiten och köpa en trisslott kanske det vänder och jag vinner lite stålar ;) haha kan ju alltid hoppas ;)

Ha en fin dag.
 
Min otroligt fiina fotled.. :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0