Tisdag.

Idag så var jag iväg med ett täcke som Katten pissat på och som jag bara inte kan ha inne för det luktar ju så illa. Sen gick jag förbi Vetrinären och bokade til för Zeus så han ska dit redan imorgon för kastrering.
 
Liam är bättre idag och har lekt massa med sina bilar. Så det är skönt att febern är borta idag, får se hur det blir ikväll om den håller sig borta.
 
Jag tänte träna ikväll är ju bara 6 tillfällen kvar tills Rimbocupen och jag missar redan 2 pga av jobbet egentligen 3 men böt bort ett pass på jobbet för att hinna med lite grejer och sen kunna träna på tisdag så 4 tillfällen för mig att visa att jag vill vara med.
 
Är väl det som har varit och kommer ske idag. Jag har fortsatt med all tvätt idag och totalt på 2 dagar har jag tvättat 5 maskiner galet vad det fanns tvätt..
 
Mmm ser ju så gott ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0