Snart dags för första passet.

Jo efter två veckor semester är det snart dags att åka iväg och jobba igen. Jag kan inte påstå att det känns så lockande men samtidigt är det dags att dra in lite nya money för att kunna spara till resan i april :)

I morse vart det lite egen styrketräning här hemma med pilatesboll och hantlar. Jag känner mig faktiskt lite skakig i armarna iallafall.. Har lite svårt att hitta en magövning som ger ordentlig träningsverk i magen och bål kör både plankan på matta och fällkniven på bollen och vanliga situps något som förr gav mig en riktig träningsverk. Nä får försöka spana lite efter lite nya kanske?!

Nä, nu är det dags att röra sig mot jobbet för att slita lite ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0