Tisdag

Idag så har Mira varit här på besök med lilla Wilmis. Vi mös lite under en fika med massa prat om allt och ingenting. Jag är rätt glad att denna finne finns i mitt liv den som mist henne har inte bara mist en vän utan även en av dem finaste änglarna som funnits här. Hon är en förbild för mig och sina barn med hennes vilja och envishet, men hon vill alltid väl och ja man kan inte göra annat än att älska henne.
 
Nu så gissar jag på att mitt andra hjärta snart ringer och säger att han slutat. Vi ska nämligen hämta hans täcke som varit på kemtvätt efter att Zeus kissat ner det. Tror R tycker det ska bli rätt skönt att få tillbax sitt duntäcke en vecka med 3 filtar ;) hehe.
 
Senare så bär det av för fotbollsträning är bara 3 tillfällen kvar till cupen och jag missar ett så har en press på mig för att bevisa att jag vill vara med så måste försöka synas lite exktra ikväll. Sen är det bara träning innan cup kvar på torsdag och då är nog redan lagen satta så TAGGGA för ikväll nu Jessica!
Vi har 2 lag med i cupen men sälvklart vill man ju va med i förstalaget, men det är stentufft om platserna och nu är dem flesta tillbax från resor osv så man ska nog va glad om man kommer med i något av lagen då alla är så duktiga och alla vill ju vara med så det är tufft. Så jag som missar en träning denna vecka måste ge lite extra ikväll.
 
Imorgon så jobbar jag stänging på jobbet så inte bara att jag missar träningen så missar jag även landskampen dubbels surt alltså. hehe men jag får iallafall dra in några kroner på lönen.
 
Nä, nu ska jag hoppa bort från datorn och se om jag snart kan få tag på älskling!
 
Ett av halsabanden som jag fick för 20kr
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0