If I know better!!

Jag lever, vi lever, vi mår bra!

Sen grejen på Åland så har jag inte tränat så mkt sen har jag varit sjuk vääldigt mkt under starten på 2012. Inte så mkt att göra åt men tiden är alltid ett problem, den räcker lixom inte riktigt till med allt man vill göra. När man väl är i vardagen så rullar ju allt på och tiden går så fårt att man ibland inte ens vet om det är måndag eller onsdag. Man gör allt på rutin och FAAAN vad trött jag är på det, händer mer sällan saker och kanske det oxå beror på mig, vem vet!

Hur som helst så fotbollen har jag inte hunnit med och ej kommit igång med detta år men nu när jag fått et "ok" av läkarna så får jag nu börja rulla boll igen lugnt då för att ge min kropp en chans att hänga på.. Förra gången gick det lite för hårt och den hängde inte med :( Vilket slutade med att jag drog på mig massa skit och blev sjuk trött och tillsist en kolaps. Jaa, man ska lyssna till sin kropp det har jag nu lärt mig. Men när man VILL så har jag svårt att erkänna mina problem med just detta att se mina begränsingar.. Älskar att pressa mig framför allt innom träning.. ;)

Ikväll så blir det lugnt då det gäller att ladda inför jobbet imorgon. Det har varit som 8h träning idag på jobbet så behövs sova inför imorgon.. ;)

Men ni får ha det bäst!

Kramisar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0