Fulla dagar!

Med ganska så mkt övertid så har jag inte haft tid att sätta mig här och berätta för er vad osmhänder.. Men detta är iallafall lite som är på g.

I helgen så åker A-laget på cup och de ska bli spännande att se hur det går. Vi hoppas så klart på vinnst! Men vägen dit är tuff som alltid!

Träningarna är i full gång och sist i söndags så var vi 20 A-lags tjejer så det var grymt kul att se så många hoppas de fortsätter så hela säsongen :) Onsdagar är de löpning och söndagar syrka. Så nu väks kroppen rejält och träningsvärk kommer höra till vardagen (skönt). 2012 ska bli FSK:s år!!

Liam är frisk och kry (än) det går vattkoppor på dagis så får se hur länge de tar innan det börjar ploppa upp på skrutt.. Men hoppas faktiskt att han klarar sig tills efter jag varit på Åland med tjejerna. För annars är risken att jag nog måste va hemma och hjälpa Jimmy om Liam är sjuk. :/ men håller tummar och tår!

Jobbet rullar på och det gör vardagen oxå. Om man fick så skulle jag vara hemma med Liam jämt men det funkar ju inte så, tyvärr :(

Jaa något annat har jag faktiskt inte att berätta just nu.. Hoppas på att det går fort och att söndag snart är här :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0