Heej!

Jaa det har varit ganska dött här, JAG VET! Har varit så mkt och jag har sååå mkt i huvudet just nu och massor som händer.. Varje helg har de varit cuper eller jobb så jag har knappt tid med något. I helgen åker vi över till Åland för att liira Dam11an, ska bli skit kul! Jag kommer att försöka skriva några rader varje kväll via datorn som finns där och kanske lite matchreferat. Annars får ni följa oss via vår facebook sida. :)

Imorgon är jag ledig och dås ka Liam och jag ut i snön och leka.. :) Mitt lillahjärta!! Han har börjat forma ord och det går verkligen undan nu.. Så häftigt att se och höra :)

Jaa annars rullar livet på och finns inte så mkt att klaga på :)

Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0