VAB

Det går inte riktigt som tänkt just nu! :( Skulle börjat jobba idag men Liam ligger sjuk i 40 graders feber :( Lillagubben är inne på sin 3:dje dag med feber nu och om febern inte sjunkigt tills imorgon så ringer vi läkarn. Är ju jobbigt att se honom vara så slö när han i vanliga fall springer runt och leker och pratar. Idag har han mest sovigt och jag hoppas hoppas att han är bättre imorgon..

Själv så är de ingen fara på taket men inte lätt att känna sig hängig när både Liam och Jimmy är dåliga. Jag låg tidigare i veckan så kanske att jag slipper vaa sjuk igen nu på ett tag.

Aja, ni vet att vi lever hoppas ni förstår att bloggandet ligger på hyllan tills de lugnat sig och alla är på föter igen.

I helgen så jobbar jag så då blir de fullt upp och sen avslutar vi med fotboll på söndag eftermiddag.. Neej, nu dags att ge Liam lite vatten igen. Hoppas ni mår bra där ute..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0