Mitt mål är så nära men ändå så långt bort

Jaa, jag har ju mitt slutmål (60Kg) att nå nu innan jag fyller år. Det är inte så många kilon kvar och imorse vart jag så glad då jag såg att jag brytigt en ny kilogräns 62,6 kg och de var inte igår man vägde så "lite". 2,6 kilo kvar till mitt mål, det är inte omöjligt!
Tänk från 76 kg ner till 62 kg på 1år.. Det tar tid men det går om man vill :)

 

;) Lite skillnad!
Bilden till vänster tagen för 1 år sen
Bilden till höger tagen för 2 månader sen

Anonym: träning, träning & träning och självklart rättkost. Körde även 1 månad med Nutrilett men vet inte om det gjorde så mycket men dem drog ner aptiten och nu äter jag mindre men fler mål om dagen. 3-4 mål. frukost, lunch, mellanmål, middag, (mellanmål)!



Kommentarer
anonym

hur har du gjort???????

2011-09-17 @ 18:25:12
Kajsa- mamma till melvin

Skönt att du är så nära nu.. Grattis!

Men jag har för mig att du körde nutrilett i en vecka inte en månad?

2011-09-18 @ 16:46:59
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
jessica mamma till Liam

Kajsa. Jag körde helkur 1 vecka sen körde jag på vanlig middag och påsar till frukost och lunch i ca 1 månad ;)

2011-09-19 @ 14:20:02
URL: http://wahlqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0