Fredag

Fullt upp och när de finns lite tid över så finns de tusen saker som borde göras.. Nu sitter jag iallafall här och tänkte berätta för er vad vi haft för oss denna vecka :D

Mest så har jag jobbat och Liam har varit på förskolan. Jobbar 6 av 7 dagar denna vecka, har tagit lite extra då de kostar mindre att jobba (om ni förstår vad jag menar). Käkar antibiotika för elakavisdomständer som spökar till matintaget för mig. Blir yr och mår inte så bra av dem men på söndag så är kuren slut. När de var som väst så var hela höger sida av ansiktet bortdomnat och jag kunde inte öppna munnen mer än 1-1,5cm så ja inte så mycket mer än flyttande gick ner i 3 dagar. Men nu är det mycket bättre och jag kan äta precis som vanligt..

Annars så mår vi bra och vardagen rullar på. Liam är tillbax på dagis efter sin halsinfektion och han trivs som fisken i vattnet :)

I helgen så blir det match imorgon (får se hur de går). Sen på kvällen så är det lite lagaktiviteter :) På söndag jobbar jag extra eftersom jag tappade lite dagar då jag VABade för Liam. Kommer nog mest bli jobb för min del resten av september och hela oktober för har endå inga pengar att vara ledig för. Men destoroligare blir de den 25 oktober :) Känns bra att vara tillbax fast man skulle vilja vara ledig med betalt, men life goes on!!

 

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om längre, eller vad de är ni är intresserade av?



Kommentarer
Carro

Foooootboll :D Det är kul att läsa om hur du uppfattar fotbollen :)

2011-09-17 @ 10:01:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0