Internet igen :D

Jaaa, nu så har vi nät på datorn igen och jag slipper kika allt på mobilen :D

För hoppningsvis så kanske det gör att de blir något mer inlägg här i framtiden ;)

Annars så har jag mest jobbat och myst med familjen. Fotbollen rullar på (fyndigt där) vi ska spela kvartsfinal i upplandscupen på söndag mot Rosersberg i märsta. Hoppas för allt att vi ska vinna och ta oss till semifinal, hur coolt vore inte de?!

Liam min skrutt växer och växer. Knappt att man hinner med då man börjat jobba och oftast kommer hem då han redan somnat :( Men så är de här i livet jag träffar ju honom varje morgon och leker en liten stund inann dagis och dagens J börjar. Han har börjat prata en hel del och nu börjar man verkligen förstå och höra "riktiga" ord. Mamma, titta där (ett två ords mening), pappa, tittut, Hej hej, neeeej.


Mitt hjärta på fafas klippare. Hans nya overall på oxå!!


Min coola kille :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0