Stackars Liten

Så grymt jävla trött jag är just nu.. Har sovit 4h i natt då Liam inte haft sin bästa helg. Men han har fått utslag på kroppen och tänderna värker som bara den så han äter inget annat än välling just nu :(

Han vaknar och skriker och vrider sig och ingen tröst hjälper.. Inatt gick vi upp 1:00 och tittade på tv då låg han lugn på min mage och tittade på tv men sen gick vi in för att sova igen vid 4:00 då somnade han efter 20 min.. Men han vaknade sen vid 8 och var precis som vanlig fast han vill inte äta. Han skulle ha en korv i natt men tog en tugga gallskrek och kastade iväg den :( Snutten, tänder är inte lätt att få bara så där!!

Men utslagen vet jag inte var dem kommer ifrån. Först misstänkte jag vattkoppor för dem dök upp så humla fort på morgonen fanns dem inte och sen på kvällen så var de 30-30 st prickar över bålen och ner på benen även i händer och under fötter?! Imorse då jag skulle kolla om dem vättskats så var de kanske bara 10 kvar?! Vad är de för prickar dem på benen och under fötterna är kvar men dem runt bålen är hälften borta?!

Aja, inte lätt men hoppas att dem försvinner för får itne lämna honom på dagis om vi misstänker vattkoppor eller likande.. :( Så idag skulle jag jobbat dagpass men fick nu byta och jobbar 16:30-21:30 istället tur att man har snälla arbetskamrater som ställer upp. Men jag är helt slut somnade en stund nu då Liam skulle vila och faan vad tungt de var att kliva upp för att fräscha upp sig inför jobbet.. :/ Ibland är livet inte lätt!!

Hoppas ni andra där ute har haft en bra helg :)


Kommentarer
Anonym

Du, det är nog höstblåsor han fått (även i munnen och det är därför han inte äter). Visst tänder gör ont men de reagerar inte så då.

2011-11-07 @ 22:07:03
Jenny

Ja det går massor med höstblåsor nu och det smittar jätte mycket!hoppas han mår bättre snart!

2011-11-10 @ 16:23:22
Sofie - Mamma till två små

Första tanken är höstblåsor... Tydligen vanligt nu... Hoppas det ger med sig..

2011-11-17 @ 21:18:09
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0