Äntligen fredag...

.... för vissa! För en annan så har jobbveckan bara börjat. Igår var min lediga dag och Liam och jag busade mest hela dagen, vi var till BVC och allt såg tip topp ut för min lilla prins. Dock  var han lite gnällig då han precis vaknat då vi gick in till Karin. Men han visade iallafall vad han kunde och blev "godkänd" haha..

Sen på kvällen så var S och jag på Actic och tränade vi skulla gå på Basic Step men hamnade oxå av en slump på Core passet innan som var mage & rygg i 30 min sen direkt på step efter de.. Gissa om man känner av de idag. ;) Sköönt som tusan! Synd att jag nu jobbar dem närmsta torsdagarna annars är detta något jag måste fortsätta med för det var verkligen sjukt kul :)

Idag så har jag jobbat 7-13:30 ett skönt pass på en fredag måste jag säga och i helgen jobbar jag 7-16 så man får något i plånkan till nästa lön ;)

I december blir det en hel del jobb och tränandet kommer att ligga på hyllan :( Men så kan de vara ibland och jobbet går ju före..

Hur som annars i helgen så blir det lugnt ska ut och äta med några vänner imorgon ska bli mysigt sen på söndag ska jag försöka att ta mig på fotbollsträningen men beror lite på för har ju en familj att tänka på oxå och känns som att en eftermiddag med dem är viktigare just nu :)



Hoppas ni får en mysig fredags kväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0