Min kamp!

Ja, hur går det nu med viktminskningen osv?

Ja, det startade jävligt bra och jag gick ner närmre 6-7 kg. Sen vart de påsk och med den goda maten så gick jag upp 1,5 kg. Nu är jag åter påväg ner igen men är rädd för att de är mer muskler än fett iom att jag skadade mig för 2 veckor sen. Är svårt att träna med en ömmande fot men försöker att ta promenader då de är bra väder ute men ibland så blir de bara halvdant. Har lite smått ångest över mit mål till midsommar (65 kg) Men med en jävla vilja nu så kommer jag fixa det, jag tror på mig själv och att när jag vill så går de.. Mitt mål till påsk var att komma ner på 66 kg, vilket jag klarade några dagar innan faktiskt men som sagt jag höll de inte så länge men ska faan dit igen. Så fort foten är hel och de känns bra så blir det träna så ofta jag kan.. Promenader på dagarna och fotboll eller gym på kvällarna, vill ju nå mitt stora mål 60 kg, någon gång innan jag vill ha barn igen.. Just nu känns de ganska tufft dit men vad är ett mål om man inte får kämpa för de?? 

jag testade neutrilett och klarade de fiint 1 vecka sen vet jag inte vad som hände men tror de var i samband med påsken som jag sloppade påsarna och tog till maten.. Jag tänker köra på neutrilett nu igen för att skynda på de lite, sen köra de program som dem rekomenderer. Det plus träning och vardaglig motion så ska jag hitta min morot att börja kämpa igen.

Klart man får ha sina fall och öka nått kilo bara man inte ger upp utan tar nya tag! Det är JAG och ingen annan som kan göra detta åt mig.

Kram på er alla goa

Svar till Anonym: innan jag vart gravid vägde jag ca 60 kg. Så 6-7 kg kvar!


Kommentarer
Anonym

vad vägde du innan du blev gravid då?

2011-05-04 @ 13:37:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0