Zuumba!

Hahaha ingen viste vad vi skulle göra på träningen idag men aldrig kunde vi annat att de skulle stå en zuumba instruktör där när vi kommer :)

hahaha skrattade hela första kvarten.. Skulle de där verkligen funka? Nja, men instruktören så ju jävligt tränad ut lite väl energisk för min smak men men.. Lite kul att göra något annat så där ibland även om jag kanske inte skulle tipsa om zumba direkt.. haha måste sett för roligt ut för man kände sig helt knäpp!! Dans och ploj i ett och samma.. Men att se ett fotbollslag göra de måste vara bland de roligaste. Ingen kordination eller smidihet alls, men skaka på rumpan de kunde vi ;)

Bli vän med Frösunda sk Dam på facebook och se våra klipp fårn träningen och följ våra galna matcher och träningar. Bara att söka vänskap!


Bilden är tagen av Carro



Kommentarer
victoria

Ja man går ner i vikt rätt snabbt :) Jag trodde heller inte att jag skulle klara av de men jag peppade mig så hårt och så blev jag peppad av en tjej kompis som fick barn för nio månader sen och hon har och håller på med kuren nu och har förlorat många graviditets kilon. Inte för att jag har varit gravid direkt men kände att jag ville ha en liten förändring ändå. Man måste verkligen känna att man kan klara de eller ha den inställningen annars går de aldrig. Dom första dagarna är värst, jag va sugen på precis allt men jag höll mig till shakarna och massa vatten samt får man dricka svart kaffe oxå med de är inget som funkar för mig :p Jag har faktist hållt mig på 62-63 och jag vägde ca 70kg innan men man måste självklart tänka på vad man äter så man inte går upp lika snabbt efter :p sen tycker jag att jag inte får i mig lika mycket mat som jag fick i mig innan jag började men de är väl för att magsäcken blir van kanske har ingen aning :p

De är en tjej som har sin butik breve Janssons markiser tror jag att de är på stockholms vägen hon har öppet mån 15-19 och onsdagar 11-17 så de är ju bara att kika in där så får du information av henne :) haar hennes e-post oxå om du vill maila henne :)

2011-03-09 @ 23:31:45
URL: http://vpetersson.blogg.se/
Anonym

[email protected]

Tack så mycket, de värmer att höra :)

Ja precis musklerna väger ju oxå men de är bara att prova på en vecka och se hur du känner, att bara ut och gå och träna gör ju så att man förbränner mer sen kan jag ju säga att man är kissnödig hela tiden eftersom vätskan ska ut lite jobbigt ibland :p men hör av dig till henne :)

2011-03-09 @ 23:44:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0