Vallentuna - FSK (0-0) Träningsmatch

Vi skulle ha mött Sunnersta i Upplandscupen denna helg egentligen men dem fick inte ihop lag och lämnade VO. Vi försökte snabbt att ragga nytt motstånd men dem flesta hade ju redan match denna helg. Vi hade frågat Vallentuna men dem var väldigt knepiga innan dem svarade att dem ställde upp med motstånd. Så på Lördag drog vi mot Vallentuna, laddade som bara den!

Matchen drogs igång vid 13:00 och vi börjar väl sådär. Vi ligger fortfarande efter i närkamperna och är för fega i luftduellerna. Men några av oss visar vägen och verkligen vill ta dem. Själv hade jag nog en riktig kolapps match, inte ett skit funkade för mig och jag bör nog träna på att springa in i väggen och bli lite tuff. Men innan jag springer in i väggen så ska jag ha rappa fötter. Aja, nog om mig och tillbax till matchen! Vi kämpar på och får med oss 0-0 i halvtid.

I andra halvlek vet jag inte vad som händer känns som om vi var nöjda med 0-0 och kanske att vallentuna var de oxå. De händer inte så mycket är en typiskt "mittplansmatch" bollen går mesta dels i luften, de finns inte mycket att försöka göra! Vi måste börja rulla bollen 1 kan inte ta hela jobbet själv. Vallentuna har en del super chanser men Carro i målet har bommat igen för dagen och gör en enormt bra insatts. Så ett stort PLUS till dig!! Vi andra behöver nog lite fler uppspelningsövningar samt träning på att bryta boll.

Detta var en träningsmatch att lära utav. Nästa kan bara bli bättre!!

Ett plus till Carro i mål plus att vi får en 0-0 match.


varför hatar man att se sig på kort?

Efter matchen så var det snabba puckar som gällde. Käkade lite på Sibylla innan de var dags att fixa sig i ordning för de var ju 75 års fest för klubben på kvällen. Vi böt om hos pappa och sen drog över till Leffe som inte bodde så långt ifrån där vi skulle vara hela kvällen. Det var en lugn men rolig fest. Vi i damlaget kan nog skryta om att de var vi som gjorde festen till vad den blev. Herrarna vet jag inte vart dem tog vägen men kvar på festen var bara ett få tal. De delades ut lite priser under kvällen och tror Tina plockade hem flest! Men Grattis till alla för utan en så faller hela pusslet ;)



Kommentarer
Carro

Tack så mycket för alla fina ord :) Och tack för en helt underbar lördag :) ses imorgon! :)

2011-03-15 @ 13:04:25
URL: http://carolineasp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0