Rädd för lampan

Liam har fått för sig att han är rädd för de mesta och ska krama mig hela tiden. När jag går kan han bli lite ledsen men de är när jag kommer tillbax som de käns som om han är rädd att jag ska gå igen utan honom så då ska han sitta i mitt knä med händerna på båda siderna om min midja med ett starkt grepp i tröjan.. försöker jag flytta honom så kramar han åt hårdare.. Gulle! Men allt började med att jag skulle låta honom känna på lampan men då börjar han att stor skrika innan vi ens hunnit lyfta upp honom dit. :/

Aa de är säkert bara en period. Åå  vi får passa på att mysa nu då han verkar vilja mysa :)

Han börjar kanske förstå att vi inte sitter ihop och att jag inte alltid tar med honom. Snutte, mamma älskar dig!


Somnade då vi satt och mös vid köksbordet då han vägrade att släppa mig...



Kommentarer
Caroline

Jättesöt bild!

2011-03-11 @ 17:22:28
URL: http://carolineasp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0