Har jag verkligen tid?

Jaa, jag börjar undra om jag verkligen har tid med den här bloggen.. Blir allt mer sällan som jag gör inlägg och allt vill man ju faktiskt inte dela med sig av. Men hur som helst.

I fredags var jag och Jimmy ivag till Järlfälla för att spana in en bil som vi var intresserade av. Liam hade barnvakt och fick stanna kvar hemma. Men när vi väl var framme och såg bilen på nära håll så NEJ TACK! För de första så var det ett jätte lacksläpp ifram på fronten plus att de var en ordentlig repa på taket. Så neej med tanke på vad de kostade så vände vi direkt då vi såg den nästan.

Var dessutom första gången jag körde i stora staden. Men de gick väldigt bra! Så nu kanske man vågar sig på att köra där igen.

I lördags så var de 1 års kalas för Vincent. Tänk fan vad tiden går fort.. Vi var där ett tag sen hem till Jimmy som hade jobbat på förmiddagen. Mins inte vad vi gjorde sen :S Hum, därför man ska blogga varje kväll innan man lägger sig kanske? haha

Söndag så spelades de match.


från i julas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0