Lite reklam ;)

maRej               



Från  2:a maj även  på Stockholmsvägen 25 i Norrtälje

Smärtlindring med LED ljusbehandling, det läkande ljuset

även för  hudbehandlingar (Acne, Rynkreducering)     350:-  ca 30 min                 (Ord 400:- )

Healing

Reiki, även på distans                                                    350:-  ca 60 min                 (Ord 450:- )

FSP (rensning och Healing av chackran)                       550:-  ca 90 min                 (Ord 700:- )  

Reikikurser från steg ett till Master

Guidade Meditationer

Chackrabalansering                                                      100:- ca 20 min                  (Ord 150:- )  

Koppla av en stund från vardagens stress

Bokning på  Tel.070-3032570

eller maila  [email protected]

http://www.marei.n.nu/ Hemsida www.marei.n.nu

mailto:[email protected]Välkomna

Marga Wahlqvist

Reiki Master, FSP Healer,

Minister of the Dolphin Star Mysterie School.  

 

Introduktionserbjudanden gäller 1 månad! Bokning på alla behandlingar

.



Kommentarer
Marga Wahlqvist

Tack för hjälpen. Adress till min egenhändigt hopsnickrade hemsida.). Lämna gärna synpunkter på den.www.marei.n.nu

2011-06-09 @ 23:34:16
URL: http://www.marei.n.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0