Full fart!

Denna helg så var fotbollen inställd och tur var kanske de för har inte haft en lugn stund. Hehe.. Hela byhålan har varit full med bikers från lördag till söndag. I fredags så vart de till att jobba lite extra. skönt med lite extra under semestern sen! I dag så jobbade jag 9h men fåt betalt för 16 de är inte helt fel och de är ju då de är värt att jobba så idag satt de toppen med en heldag på jobbet... Var inte så farligt som jag trodde de skulle vara idag med tanke på långhelgen och hur mycket folk de varit i byn. Men de har rullat på bra!!

Liam hjärtat ligger och sover och tror nog att Jimmy somnat i soffan mee. jag är ganska trött och sliten så ska snart hoppa i säng. Men måste ju slänga upp lite nya bilder som ni får glädja er å så länge! :)

  
 



Kommentarer
Rebecka

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 14:52:34
URL: http://gravidforsakring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0