Ååh vad skönt med sol idag.. Liam och jag ...

Ååh vad skönt med sol idag.. Liam och jag var ute på stranden och mös imorse tills de var dags för lilleman och söva en stund.. men jag fortsatte mitt solande ute på balkongen.. skönt som fan! Jimmy och jag har varit ute och tittat på ny bostad på Internet idag men fanns inte så mycket.. :/ men några fiina hus men än får vi nog drömma ett tag till.. Imorgon så blir de lugnt Jimmy ska på tvspelskväll så får se vad Liam och jag hittar på.. Våran dator är trasig så den är hos doktor R på operation rädda bilder så håll era tummar för de! Så länge blir de inlägg via mobilen. Kam på er



Kommentarer
Isabelle

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-13 @ 18:27:47
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0