Tröttmössa!

Denna dag har nog varit en av dem längre på lääänge. Dagen har varit full med trevliga kompisar och tårtbakning.. Men ändå på något vis så känns den oerhört lång!

Erika och hennes bångstyriga bebis som vägrar titta ut var hör idag tillsammans med Linda. Vi fickade och mös i soffan :)

Sen till kvällen så hade jag gjort en smarrig smörgåstårta så bjöd över Mira, Linda, Sofia, Mamma & bröderna så vi hade lite "måndagsmys".. Hehe jaa vi vet att de är tisdag men endå!! Mamma frågade vad vi firade och hahah, jaa jag vet inte vad hon trodde utan var ju bara för trevlighetens skull ;)

Nyss så åkte alla hem och Liam somnade på stört. Själv så sitter jag här med svidande ögon så ska nog ta och känna på kudden jag med. Svergie gjorde en pissmatch mot Danmark i handboll så den behöver vi inte prata om.. Hoppas de går bättre i Semin ;)

Nää ska skriva ett inlägg om bvc sen blir det Natti Natt

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0