Träning innan cup...

Ååh sitter här och är faktiskt lite smått nervös inför kvällens träning. Vi har cup i helgen i Hallsta (stora ica cupen) och uttagningen är ikväll, fast vi får itne reda på vilka vi spelar med först söndag morgon. Men endå, är ikväll som de avgörs vilken 10:a vi ska spela med.. Självklart vill man ju spela med dem bästa :)

Jag hoppas på mest spel idag men vi kör nog något varv med kond och styrka för de kan man ju inte hoppa,, åå jag som inte tränat på 2 dagar tycker de ska bli skönt att svettas en del!! Sist vi spelade cup så gick de sådär, vi var i toppform då vi tränade men de låste sig helt då vi fick ut för match. Jag hoppas att de var en engång grej och att vi går ut och imponerar som fan på cupen som vi gör på träningarna. Är ett högt bolltempo på träningarna vilket vi tappade på cupen sist.. Men de var ett tag sen så nu hoppas vi på annat :D

Vi brukar inte köra med linjer då vi spelar för att halen ändå är så liten så att man har fått en och annat smäll mot vägen behöver nog inte tilläggas. Så vi är mer än redo för Hallsa och deras sargspel. De som kanske är lite sådär med sargspel är att vilket lag som helst kan vinna handlar mest bara om vilja och ork ;)

Neej, nu måste jag börja fixa lite innan jag ska åka. Men önska mig lycka till :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0