Tack!

Tack till er som skrev några rader dem fick mig att tänka.. Men jag ringde f-kassan och dem förklarade lugnt att de fanns 130 dagar som Jimmy kunde ge bort (alltsa dem dagarna jag ser på min sida). På Jimmys sida står de yttligare 60 dagar som är reserverade för honom.. så diskuterade med henne i luren och vi kom fram till att jag lugnt kan vara hemma över sommarn om jag jobbar 2 fulla dagar samtidigt.. :) Så jag är på benen igen men detta får mig bara att må skit över att jag måste börja jobba.. Men samtidigt ska de bli skönt att få fokusera på något annat dem dagarna jag jobbar!

Ja ja, idag blir det lugnt, jag har precis tagit disken så nu sitter jag och stör mig på att mina fingrar är som svampar och snart börjar de nog klia oxå.. (tål inte skarka medel.) Kanske att de blir lite nattgäster här inatt för imorgon är det cup i Hallsta :) Ååå så nervös man kan vara!! hehe..

Neej, nu klarar jag inte av att skriva mer med dessa hemska svampfingrar.. hehe!!

Trevligt helg på er :)


Kommentarer
mamma

använd handskar de gör jag. kram mamma

2011-01-15 @ 13:41:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0