Otrolig laganda just nu :D

Frösunda sk - Järla IF FK 2-2
Jaa ännu en oavgjord match. Denna match så spelade vi mycket bättre. Vi rullar bollen bra stundtals och sätter hyfsat hög press på motståndarna men i slutet så tappar vi och dem reduserar. Men vi löft oss verkligen från första matchen. Men surt med en oavgjord!

Vilka soms tarade mins jag inte.. hehe jag fick gå ner som mittback och de gick bättre än i första matchen då jag spelade mitten mitt.

Andra matchen gick mot Sätra SK och första halvlek var en KATASTROF. Alla var som helt ur fokus och jag vet inte varför. Vi viste inget om motståndarna men på någotsätt så kändes de som om vi underksattade dem och detta vart resultatet. Dem börjar som en bomb och vi hänger inte alls med de blir snabbt 1-0 till dem och inte ens då vaknar vi till. Men i slutet av första halvlek så såtter Honken en boll i kassen. Jag tror att detta var avgörande för hur vi spelade i andra. Hade varit tungt att gå in och dem leder mer 1-0 men istället fick vi som en ny chans att visa vad vi kunde och POFF, ett helt nytt Frösunda vissar upp sig. Vi lirar riktigt bra och tog verkligen åt oss av kritiken i halvtid. Vi går in och gör en ENORM viljeinsatts. ALLA vill vekrligen ha dem här 3 poängen som kan vara avgörande om vi får spela om 1-2:dra pris. Vi lyckas få in en boll till och motståndarna hänger med huvudet. Sista stund så krigas de på men vi lyckas stå emot och får våran första VINST :)

Så skönt!! 


Så nu har vi fortfarande chans  att få lira om topp placeringarna. :)


Kommentarer
Jimmy

Bra kämpat =) Nu försöker ni vinna resterande matcher så kommer ni hem med en medalj :)



Liam och jag hejar på här hemifrån :)

Saknar dig!!

Puss

2011-01-29 @ 20:53:19
Linda "Honken"

Vill bara säga att de är mickis som sätterdit första bollen. jag får in andra. i andra. =)

2011-02-02 @ 10:21:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0