Måndag morgon.

Imorse var en riktig mardröms morgon. Vaknar vid 9 att Liam vill upp, jag går upp lite halvvaken för att ta upp honom och halvägs upp så känner jag hur kladdig han är och strax efter de så ser jag ALLT bajs i hans säng.. Inte sant, tänker jag.. Jo men vist Liam hade fått av sig blöjan i sömnen och lyckats bajsa och kissa ner hela sängen, så vad fanns att göra förutom att vi båda fick hoppa in i duschen. Så aa detta var min morgon höll på och spy då jag plockade ut hans säng. Men nu är allt i tvätten och vi är duschade och frächa hahaha.

Jag satte honom på filten och gick ut i köket och när jag kommer tillbax 5 minuter senare så gissa vad jag ser?!

Jo detta:



Hjärtattacken var nära vill jag lova. Han stod där på sina svajiga ben och försökte ta tag i tv:en.



Nu går de undan vill jag lova och fort går de.. Han kryper jätte fiint och går fint i gåstolen. Men jag var absolut inte bered på att han skulle ställa sig upp mot saker bara någon vecka efter att han lärt sig rypa "normalt". Han har ju ålat i nästan 2 månader innan och sen pang bom så visar han alla talanger på en gång :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0