Från 107 till 97,5

Lite har hänt i min träning. Men nu börjar musklerna göra sin del så står ganska still runt armar och lår. Men magen, var ett tag sen jag mätte och vart ganska så chockad då jag mätte.. Har ju märkt att den dragit åt sig lite men tog mitt måttband och mätte och 97,5 cm de är ju mer än förväntat.. Tog ut bandet på 107 cm där jag startade och hjälp, var jag så stor?? När jag mäter så slappnar jag av i magen så de blir ju större än om jag spänner den (såklart). Men skulle jag spänna magen så var de 94,5 cm. :) Känns kanon bra!!

 
Dem 107 cm innan                 97,5 cm nu

Startvikt: 75,4 kg (26/9-10)
Vikt vid inskrivningen: 60 kg
Mål till nyår: under 70 kg (fixat)
Mål till påsk: 65 kg

NU: 69,5

Totalt: -6,9 kg
Kvar: 4,5 kg

Jag väger ju olika på olka vågar. Den hemma visar 71 och den på gymmet 68 så då har jag tagit det mittemellan och får di 69,5. För är svårt att veta vilken våg som faktiskt stämmer ;)

Eftersom Nyår nu varit och jag klarade mitt mål precis kan man säga. Så har jag satt upp ett nytt mål till påsk, det blir att försöka gå ner till 65 kl tror de kan bli tufft men ett försök måste ju göras åå tränar jag som jag gör nu ca 4dagar i veckan så bör de inte vara omöjligt. Men de beror ju på hur mycket musklerna i min kropp tänker väga ;) Hug har de gått för er andra som kämpar med vikt, skulle gärna vilja kika in hos er och se hur ni gör?? Ge mig gärna tips på bloggar :)



Kommentarer
Malin, mamma till Jamie!

Jag kör LCHF, började den 1 Januari och ska skriva upp mina resultat imorgon efter 10 dagar! :)



KRAM!

2011-01-09 @ 16:11:52
URL: http://mmylove.blogg.se/
Emma

heej, ja men samma här, riktigt illa!! GUD va du är duktig, eftersom jag inte ahr hängt med riktigt: går du på någon diet eller äter du bara nyttigt?? kram på er :)

2011-01-09 @ 18:58:11
URL: http://littletoddler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0