En & 2 & Tre Elefanter!

Tack till er som tog er tid att svara.. Jaa det är ju väldigt individuellt men är roligt att höra. Jaa, Liam är som sagt på g men än har han nog en bit kvar när det gäller att våga. Han står och går runt bordet men håller alltid i sig, är väl där ifrån steget är stort till att ta första stegen. :) Men absolut jag tror dem inte är så långt bort 1-1,5 månad kanske?!.. Vem vet. Frågade mest av nyfikenhet..

Idag så har en större störtning skett. Han stod och höll sig i mitt ben och jag (klantarslet) flyttar på mig och han störtar rakt in i skåpet med pannan.. Stackars liten fick en liten bula!!

Mira och Vincent var här nyss Liam och vincent är mest rädda för varandra än att tycka att de är roligt.. men vi mammor gillar att ses iallafall. ;)

Nej, nu är det sängen för den lilla som är jätte trött. Så god natt från Liam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0