Tisdag

Idag har vi vrit nere på byn och fikat med Gudmor Linda och våran gammla högskolelärare Jessica.. Jessica och jag har barn födda samma år :) vi fikade/lunchade på "tre praliner" var riktigt trevligt, tack brudar ;)

Sen har jag varit på gymmet såg i mitt arkiv att de var 1 månad sen sist :( tungt men sant en månads uppehåll men de har mina ben behövs kan man säga :) nu blir de för hoppningsvis lite oftare :)

Nu ligger Liam och sover, Jimmy sitter vid datorn och jag tittar på House :) men snart blir de nog sängen för är väldigt trött :/ får bli en ordentlig uppdate tomorrow ;) Natti natti!


Kommentarer
I

När pluggade du på högskola?

2011-02-19 @ 21:16:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0