Rörigt inlägg

God morgon eller jaa vi har varit vakna ett tag.. Idag vet jag inte vad som händer, hoppas på att Erika hör av sig så Liam och jag kan få träffa lilla nytillskottet där :) Åå prata massa bebis!! Hon skulle iväg vid 14 tiden så får se om vi hinner ses innan annars blir det en annan dag. Vi ska hur som helst ta oss ut idag, är ju nästan 10 plusgrader ute och de var inte igår.. Haha! 

Ikväll så blir der att åka till Karby och höra av tränarna har att säga om Åland. Men ska inte träna för nu vill jag bli bra :/ fan att de ska krongla så när man väl känner sig på topp. Känns sjukt jobbigt!! Men de finns ju egentligen ara ett sätt att få det bra och de är att lyssna på kroppen och göra som den säger :( Men vill ju hänga på tjejerna på träningen så man inte kommer efter. Är sjukt stor konkurans och jag vill, VILL vara med!! Men blir att vila idag så kanske jag kan köra lite på söndag ;) Hum, får se vad farmor min säger om de? 

Nu snurrades planerna om ;)

Vi får träffa bebis på lördag för dem hade annat planerat idag. Så nu är farmor snart på väg in istället, tänkte gå en lugn promenad och sen kanske en fika ;)

Ha en bra dag!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0