Första träningen på 4 veckor

Bortsätt från cupen så var de 4 veckor sen som jag gjorde en träning. Igår värmde vi upp och spelade resterande tid. Jag skulle ljuga om jag sa att de kändes bra i benen. Nej, jag uttrycker de hellre så här.. FAN HELVETES SKIT BENHINNOR.. varför?? Har jag inte stått nog på sidan? 1,5 år och sen detta!! Läkarn säger 2 månaders vila och möjligvis träning hos sjukgymnast, min vilja säger: spela & benen skricker SLUTA! Åååh, följ ditt hjärta lyssna på kroppen.. NEJ, JAG VILL INTE!!

Känner mig som ett kylskåp på planen tar typ 4 sekunder att göra en vändning. Jaa jag gnäller nu för jag är så jädra tött på att sitta "still".

Å andra sidan så är det inte först i serien i sommar som vi ska vara som bäst. Åå vill jag spela nu eller då? Ja, självklart då.. Hum, imorogon är det cup och jag måste försöka ändra min inställning om att jag SKA hålla. Men åter igen: vad är viktigast?

Suck!



<3



Kommentarer
Amanda

Att spela i sommar!

2011-02-11 @ 12:14:16
URL: http://bondesoker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0