Är de så här det känns att vara lycklig!

Det är inga problem!

Det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg på allvar. Just nu så har de varit lite mycket.

Jag har börjat jobba igen och de går väl bra Jimmy är hemma och tar ut föräldrapenning dem dagarna jag jobbar. Jag har harft problem med benen så har inte tränat ordentligt på 2 månader snart, så därför står de still i viktkämpandet oxå. Men det går hyfsat endå! Men nu vill jag bara komma igång igen så man inte tappat allt för mycket i kondis och styrka till sommarn.

Liam har hunnit bli 9 månader snart 10 och de känns lite konstigt att min lilla spädis snart går och har en helt egen vilja. Han älskar att styra oss här hemma, haha klappar han händerna så börjar vi göra de med och dansar han så gör vi de med osv. Att leka tittut är rikitgt roligt men inget går upp emot som när någon gör illa sig (på låtsas) och rammlar.. haha!! Aa, sjukt vad han lär sig just nu!

Igår så städade vi hela lägenheten nästan och fixat i förrådet. Men jisses att de ska vara så svårt att få upp en jävla PPPIIIIIIIPP hylla på väggen. Just nu känner jag för att sparka sönder en vägg så arg är jag för att skiten inte fäster trots mollyplugg osv. Skit gipsvägg!!!

Nää, nu blir det att ta sig ut och dra Liam i pulka en stund :) Ha det toppen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0