Rättvik upd 2

Igår så söp pojkarna till och vi tjejer var nyktra. Vi var inne i rättvik en svänge men vart ganska kallt och så vart vi trötta så bestämde oss (jag, Marika och Kalle) för att åka hem till stugan igen. Där spelade vi några parti Fia med knuff innan vi bäddade ner oss i sängarna. Jimmy sov kvar i Rättvik hos dem andra pojkarna i deras lägenhet som dem fått tag i. Den var inte speciellt stor men dem ska ju bara sova där.

Idag så har vi varit strosat runt på stan och kikat i stånden och hängde en stund vid stranden. Nu så ska vi snart slänga i oss nått att äta innan vi drar in igen och kikar på crusingen. Ikväll blir de lite dricka och spana snygga bilar.

Bilder får jag ladda upp då jag kommer hem för datorn är lite seg och de tar fruktansvärt lång tid. Men de kommer. Ni som har mig på Facebook kan se dem där ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0