Förlåt!

Förlåt för dålig uppdatering men har varit sååå mycket just nu med fotbollen, jobbet och allt nytt som drar igång just nu. Jag har helt enkelt inte hunnit med!!

I lördags så var jag, Liam och mamma till Thuns där hittade jag en del fint som jag täntke försöka ta bilder på och slänga upp i detta inlägg imorgon eller på torsdag.

I söndags så spelade vi match mot bkv, tänkte jag oxå prata om i ett annat inlägg då jag hinner sätta mig ner och skriva lite.

Igår så var jag och Liam hemma och mös hela dagen plus att jag hade åkt på lite kråkor i näsan och lite feber så var inte så pigg.

Idag drog jobbet igång igen och de var helt okej att vara tillbax, får så j'vla ont i fötterna bara. Men de beror mer på skorna än på jobbet iofs.

Och nu kom jag i stort sett hem från träningen för en sund sen och har njutigt av en stund i soffan med älsking innan de är dags att hoppa i säng. Imorgon blir de dagis för Liam fast bara en kortare stund :)

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så får jag ta mig i kragen och göra en ordentlig uppdatering imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0