Alla med barn på dagis/skola!

Min mamma tipsade mig om detta då vi hade de när vi var små i våra kläder för att inte tappa bort dem. Det har funnits i alla år men tänkte trycka lite på hur bra dem är..

Det är namnlappar som man kan sy, stryka eller trycka dit på kläderna så att de blir lätt för både personal och föräldrar att lätt få med sig rätt kläder på rätt barn. Har sytt dit på Liams kläder och vist lite bökigt på vissa kläder men när de var klart så är det skönt att slippa den där märkpennan som bara rinner runt då man skriver på vissa klädeslappar.

Jag skickade efter mina på Vävnamn det gick väldigt snabbt att få hem dem till lådan. 100 vävda etiketter kostar 213kr med porto. Helt klart värt då man själv får välja färg, vad de ska stå och om man vill ha någon figur.





Kommentarer
Sara, Mamma till Ewélinn <3

Toppen tips Jessica! Har klickat hem till Ewélinn nu jag också :)

2011-08-16 @ 18:19:35
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/
Anna C

Det är toppen smart att märka sina kläder på det sättet. Och som en som jobbar på förskola så uppskattar vi det massor. Hoppas allt är bra med er! Kramar

2011-08-17 @ 14:07:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0