Mamma, pappa, lampa, Heeeeej!

Aa de är några av orden som Liam just nu säger.. Gud vad dem lär sig på 1 år. Tänk om man skulle kunna kära sig lika mycket genom hela livet, då skulle de inte finnas något som vi inte viste.. Liam blir idag 11 månader!!! Så de är mycket som hänt under dessa månader:

- Säger mamma, pappa, lampa, heeej..
- kan nu stå själv en längrestund. (1 min)
- Har tagit dem första stegen men ballansen är inte riktigt med honom en.
- Han går jätte fiint efter saker som t.ex. en läragåvagn.
- Har någorlunda bra rutiner.
- Sitter jätte fint och leker längre stunder med sig själv.
- Plockar saker både ur och i låder.

Sen står de still är säkert massa saker som han kan bara de att man inte tänker på de. Han är värdens goaste lilla kille och är oftast glad och möter alla med ett leende.. Han är fortfarande jätte lik sin pappa men jag kan nog se några drag från mig med i honom. typ ilskan och envisheten har han definitivt ärvt av mig. haha!

Lilla skrutt en månad kvar till din stora dag :)

  
Nyfödd                                          3 Månader                                      8 Månader


Idag stora killen :)



Kommentarer
Anonym

Ja det går fort med de små. En härlig kille! Snart dags att rusta för 1-års kalas. Kram till er!

2011-04-12 @ 21:31:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0