KISS MY LIPS

imag0322 (MMS)

KISS MY LIPS Min bror har varit sjuk så han har varit här idag för att få lite sällskap. Vi tittade mest på film å slappade. Får se om han kikar över imorgon oxå..

När bror gått hem å älskling kommit hem från jobbet så fick vi ryck och städade massa här hemma. Dammsuga, sköra golv, diska, rengöring av ugn och städat ute på balkongen.. Men än finns de ladda kvar att göra.. sovrummet har jag inte ens rört.. imorgon tänkte jag försöka skruva upp tavlorna och speglarna där inne. Finns en hel del som behöver dammas av oxå.. wow de roligaste av allt att putsa alla fönster.. Aja, på med handskarna och kör ba.

Nä nu tänkte jag sova, Liam snarkar redan för fullt han. Hoppas jag får mer sömn i natt än förra natten. Sov gott alla där ute.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0