FSK - Sunnersta (0-5) Upplandscupen

Tänker inte skriva så mycket om denna match.. Tror vi ska börja gå in till oss själva och fundera på vad just jag kan göra för att göra det bättre än vad de är just nu. Vad är de som rubbat oss?

Igår vart vi överkörda helt av sunnersta som var ett väldigt spelglatt gäng. Dem var 10st på plan och tror vi underskattade dem från början. Dem sprang ifrån vårat försvar och Carro fick jobba ordentiligt i mål. Vi får inte mycket frammåt och slår mest långa bollar som vi själva har problem att ta ner.
Men jag tycker att vi gör en bättre andra halvlek och ett plus att vi orkar rycka upp oss efter 0-4 i baken från första. Dem får in ett mål till i andra och resultatet blir 0-5 till Sunnersta. Vi kan ta med oss första 15 min andra och om fler kommer upp å tränar så kan vi utöka dem 15min till 92min. Så nya tag nästa vecka så ska vi nog kunna lösa detta tillsammans. Kom ihåg att vi är ett lag och ett lagg bygger på flera stycken :)

Nää, vi glömmer detta och tar dem i serien! Hoppas vi ses på tisdag girls.



Kommentarer
Erika

Tack! Vad roligt att du gillar den :)

2011-04-03 @ 12:41:15
URL: http://mylittlewords.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0