Äntligen Fredag!

Denna vecka har gått fort fram vill jag lova. i måndags jobbade jag så då vart de inte så mycket annat gjort. I tisdags så träffade jag Sophia. I onsdags så vart de stan med Erika å lilla Maxi. Å senare på kvällen så vart de att kika på Svenskacupen BKV - Bajen. Bkv vann och de var riktigt spännande sista 10 min! I går så kom Ingrid en klasskompis från gymnasiet över från Åland för att hälsa på. Vi hade en såå mysig dag å nu längtar jag tills vi får komma över till Åland å se hur dem bor. Tänkte försöka ta oss över innan midsommar :) Vi gick en sväng på stan å sen tog vi oss hem till oss så dem fick se hur vi bor..

Lite bilder från torsdagen.


Ingrid och Adrian


Liam hittade ett äpple i Ingrids väska som han snodde. Hehe, nakenfisen skulle gå och vila men jaa, jag lyckades inte så bra.


Fiina Adrian full med Bus.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0