Onsdag morgon!!

Liam och jag ligger just nu i sängen och myser och lyssnar på regnet som slår mot fönstret.. Rb var här nyss och fixade ett eluttag som jag råkade ha sönder igår då jag snubblade över en sladd. Hela uttaget lossnade från väggen och varken jag eller Jimmy är kunniga eller vågade hålla på med de där så gjorde en felanmälan på nätet, smidigt som fan och vips så var dem här tidigt i morse.. Trodde Sara skulle komma hit vid tio men hon verkar ha fått annat för sig.. Så nu blir det bara lugnt och hoppas på att förkylningen försvinner tills på fredag!! Kram på er


Kommentarer
Sara, Mamma till Ewélinn

Okej :) Vilken tur att vi fick förhinder på torsda då för annars hade vi stått med långnäsa! Vi kommer nästa torsdag iaf :)

2010-09-15 @ 11:23:07
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/
Kajsa

Skönt med lugn och ro:)

Jag tränade inte igår, kände mig flr krasslig och det var inte det bästa vädret när man redan är sjuk heller..

Jag glömde messa om hur mkt böter jag fick.. 400spänn..Suck

2010-09-15 @ 12:07:52
URL: http://kajsarosander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0