Jaha ja de var de de.. Bättre lycka nästa gång?!

Jaa, dra täcket över huvudet och glömma detta vore ju inte helt fel. Att vi förlorar är en sak men 7-0 och det är inte bara den här matchen som slutar i sådana stora resultat.. Bkv var bra och spelade bort oss de är inte så mycket jag kan säga om denna match förutom att siffrorna får tala. Vi orkar inte, vi gnäller mest och vi ser ut som om vi inte vill. Så BKV tog chansen och lekte med oss stundtals (eller hela tiden). Jaja, mitt mål denna säsong då jag kom tillbax var att träna upp mig och spela EN match nu är jag uppe i 4 matcher. Men de talar ju oxå om nivån om jag som fött barn går in och tar en start plats redan efter 1 månad.. Jag hoppas att de kommer bli bättre!!! Neej, nu vill jag inte prata mer om de.. Liam har varit med pappa sin hela dagen och det går så bra så, pappa är ju lite av en favorit just nu.. Jag mötes iallafall av ett stort leende och skratt då jag kom hem så de gör ju hela dagen om inte hela helgen :D Mitt lilla hjärta!!

Imorgon så jobbar Jimmy igen och jag tänka nig försöka skruva lite möbler som vi köpte på Ikea ska även fota ett före- och efterkort på Liams rum så ni får se :)

NU ska jag göra middag och sen blir det Görla en stund innan de är dags att hoppa i säng! vad har ni gjort i helgen då?

Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0