Soffhäng

Kämpat med Liam en stund innan han somnade.. Han har fått sprutor idag, men det gick bra :) dock tror jag han fick lite feber innan han somnade nyss.. Jimmy och jag sitter i soffan och tittar på arga snickarn :) tidigare idag så var jag och Liam på BVC han vägdes och mäte längd men lägger upp statistiken imorgon.. Träffade även Jessica A idag, dikade och gick en promenad jätte mysigt. Sen jan jag skvallra lite om att dem håller på att göra om här hemma :) så snart har vi nya tapeter och färger på väggarna i sovrummen :) neej nu ska jag mysa men älskling min en stund innan det är dags att hoppa i säng :)


Kommentarer
Elin

Va trevligt =)

jo jag tränar där så mycke som jag kan.går både på gym, gympa och boxning=) går du där nånting?

2010-10-20 @ 20:41:30
URL: http://elindenfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0