Måndag morgon

ååh är nog första gången jag var så trött i morse att jag inte viste vart jag skulle ta vägen utan satte mig och grät i soffan istället då Liam vägrade sova längre än 6:33 :( Det har inte varit några problem innan att gå upp så i veckorna men nu/idag?! Fy bubblan jag ville verkligen inte och försökte med allt men neej han skulle mysa i soffan med mig som vanligt, men han blir nog trött snart och sover 2 h till så då ska jag passa på jag med. När vi vaknar igen så ska vi klä på oss ordentligt och gå ut och gå min dagliga promenad på minst 1h :) ska bli skönt!!

För sen lär de bara bli soffan ikväll då de är lite program att se eller aa iaf: Det okända!

Liam ligger just nu och leker på golovet pratar och skrattar åt sina saker men börjar bli på gränsesn till gnäll, japp där kom de bara för att jag skrev den meningen. Hum, neej nu blir det till att lägga honom en stund till så de vaknar en glad bebis till 11 :D

Hörs senare mina vänner :D

(tänkte kolla intresset av en frågestund? har ju inte varit så stort intresse innan men tänkte jag skulle kolla med er iallafall? För har lite bloggtorka för tillfället..)


sanningen en morgon som denna :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0