Laddar för ikväll!

Liam somnade nyss på mitt bröst då vi satt och mös framför tv:en. Så la ner honom i sängen precis och nu sitter jag här och tänkte berätta för er vad min dag för med sig..

Marikas Syster var här nyss (målarn) och har nu börjat med de andra rummet som skulle göras om :D Så glad för att de blir gjort innan Jul.. Värsta julmyset vi ska ha sen!! Bror ska ju bygga en bar som ska stå här i vardagsrummet plus ett litet drinkbord :) Bar stolar ska köpas in till nästa månad :D ååh kommer bli så bra.. Jaja, tillbax till idag.. Hoppas på att Liam sover en stund nu så vi sen kan gå en promenad med vagnen så jag börjar sätta fart på fettförbränningen igen i min kropp. Sen ikväll så bär det av till Vallentuna och träning :) ska berätta mer i ett annat inlägg om varför jag för flyttat min fotboll så långt bort.

Hoppas på att dem får upp tapeterna idag så att vi inte behöver bo i denna röra allt för länge.. Men misstänker att de kommer ta fram till helgen iallafall för de ska inte bara sättas upp tapeter utan målas i köket och taket i badrummet.. Men så fiint vi kommer ha det sen!! Bara jag som funderar på att göra om min hall själv :D Så svårt kan de inte vara att slänga upp lite färg?! eller? Hjälpte ju Sara med de en gång i tiden men den historien ska vi inte dra upp nu!!!!

Skulle nyss gå in på toan och då small våran lampa där inne, jippi då jag inte var själv i lägenheten utan M,s syster oxå så jaa jag satte mig där i mörket och gjorde mitt behov är ju glad för att hon inte såg något för då hade hon nog undrat om jag var riktigt normal?! Haha öppnade dörren imorse i mjukisdress och inga stumpor så hon mistänker nog redan att jag inte är normal.. haha, är man ledig så är man :)

Tänker inte ens visa er mitt kaous utan bjuder på en fiin bild från myskvällen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0