Kort om helgen!

Då har ännu en vecka gått och tider går verkligen för fort.. Tänk er, 2 månader kvar till Julafton bara.

Idag har dagen gått till att fixa de sista i sovrummet så nu är det klart endast en detalj kvar och den ska jag fixa i veckan :) Är en tavla som jag ska göra själv... återkommer med de! Men sovrummet vart kanon mysigt och man kan inte tro att de är de samma rum. Från orange till en lätt latte känsla :)

I går så var jag helt färdig och måde sådär, så vart bara en kväll hemma framför tv och två hyr filmer. Var och grattade Syrran (Louise) vid 4 tiden oc tror hon gillade blombuketen hon fick :D

Nu så håller jag på och finular på mått på tavlan och snart blir de ensam mamma söker :)


trycket gjorde vi förra torsdagen på familjecenter men hämtade de i torsdags :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0