Ge mig en uppgift!

Ja man går ju inte i skolan längre och bloggtorkan ska vi inte tala om att jag har. Min vardag ser oftast lika dan ut och är de något speciellt jag gör så minns jag inte alls då jag väl ska börja skriva om de.. Men skulle vilja ha som en mal man kan gå efter då man skriver ett inlägg, och de är här ni kommer in i bilden. :) Tänkte att ni skulle ge mig lite uppgifter på vad ni vill att jag ska skriva om eller lägga upp bilder på?! Så frittfram NU!

Det blir kanske som en ny morot för mig att vilja fortsätta blogga i detta höstmörker!



Kommentarer
Sofie

Jag kan ge dig en uppgift, göra en ny header till mig ;)

Jag tycker du skriver bra annars, mer bilder på dig!! :)

2010-10-04 @ 16:07:06
URL: http://fieh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0