Första inne =)

Jag höll på att DÖ! Fy fan så jobbigt de var under de första 40 minuterna. Vi körde kanske inte länge på varje station men var många benstationer på rad oxå dessutom. Men tog i för allt vad jag orkade för viste att vi skulle få spela sen och för varje jag gör så är de ett steg närmre mitt mål :)

Honken och jag började med Sit-ups staionen vidare till -> bänkböj? - Man står jämfota på bänken hoppar ner emd fötterna på varsin sida om bänken och sen ner med rumpan i bänken och jämfota hopp upp på bänken igen (upprepas). -> högaben på mjuk matte -> upphopp -> armhävningar -> step-up.. Detta körde vi 2 varv 30sek på varje station. Kanske låter lätt och kort tid men dra mig ...  vad jobbigt de var.

Som sagt ovan så kämpade jag ALLT och var helt död då varven var klara, då säger T (tränarn som är min pappa) att nu ska vi köra kondition en liten stund bara innan match. Jisses tänkte jag men de på skakiga ben så ställer sig 2 grupper på ena kortsidan och en på andra. Ena gruppen börjar springa från den sidan med 2 grupper och när dem slagit i väggen på andra sidan så sticker de laget som står där osv. detta körde vi så vi sprang fullt i kanske max 30sek/grupp och jag kände att de var fan allt jag orkade..

De snurrade redan nu och då säger T nu ska vi bara köra en gång till men då ska ni springa till mitten av andra halvan och vända ner till mitt linjen "typ" vända och köra ända ner till väggen igen... Jag kände hur det vart blodsmak i munnen och att de bara vart värre och värre med seendet. Ena tjejn frågar hur jag mår, men jag vägrar att ge mig så sprang hela skiten 5 spelare hade gått av och jag är så jävla stolt att jag INTE var en av dem. Jag ska klara de här och att ge upp det är inte de nya jag.. Dessutoom såg jag Kajsa stå där brevid mig och peppa som hon gör på spinningen.. SÅ kajsa du var med mig fast du inte var där!! haha..

Efter de körde vi lite teknik för att hålla hjärnan på plats men här svartnar de helt och pappa tar över så jag får gå och dricka lite mer vatten. Men gör mina teknikövningar då pappa kastat klart till honken.

Sen spelade vi och jävlar vad roligt :) Vi var ett lag som var "de nya" ett "de bra" och ett "krigarna".

Jag vart så klart placerad i det Nya tillsammans med Josefin (gäst från Rimbo) Honken, och sen för att fylla ut två från fsk Tina och Frida. Vi var jävligt nära att slå de laget som visade sig vara de starka i FSK. Såå nära säger jag bara, hade varit roligt att få spöa dem.. Hehe!! Känns kanon inför cupen, hoppas abra vi blir uttagna :)

Har haft träningsverk i 2 dagar efteråt nu men imorgon (Lördag) så blir det spinning och gymet :)


Kommentarer
Lollo

gud vad duktig du är, Kajsa oxå förstås.

2010-10-29 @ 14:08:01
Sophie

Fan vad duktig du är!! Önskar att jag också kunde springa mig helt slut, men den tiden kommer väl den med.....;)

2010-10-29 @ 19:28:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0