Dålig träning den här veckan..

Veckan som var så vart de tyvärr inte så mycket träning för den mesta tiden gick åt till förberedelser till dopet.

Men igår (söndag) så han jag med en riktigt sköönt spinningpass där vi körde på lite tyngre den här gången och de känns fiint i benen idag :) Kajsa vi är för jävla bra :)

Vi var ut i Öset igår och jag kunde inte låta bli frestelsen på att kika vad jag vägde, var livrädd för att ha gått upp igen eftersom veckan inte varit den bästa. Men till min förvåning så hade jag gått ner 1 kg till på en vecka :) Jag har satt ett delmål att försöka gå ner till 69kg till jul :) Vore så roligt att få passera 70 strecket innan 2011 kommer upp i kalendern :)

Funderar på att börja mäta runt visa delar på kroppen för att mer se vart jag tappar, vet att andra mammor gör så för att sporra sig själva lite :) Men måste köpa ett måttband först!

Startvikt: 75,4 kg (26/9-10)
Vikt vid inskrivningen: 60 kg

NU: 73,2 (18/10-10)

Totalt: - 2,2 kg

Känns kanon :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0