Dagens morgon!

Vilklen morgon! Jimmy försov sig, jag vart väckt av målarn vid 8 tiden. Joo Liam sov fortfarande då hon kom, skönt men fel dag då dem kommer hit och håller på.. Men är ju bara veckan ut så hoppas att han bjuder på flera sådana tillfällen :D

Vi började göra oss i ordning för babysimet men precis då jag börjat rulla mot Rimbo får jag ett sms av simläraren att de är inställt för att vattnet var för kallt. :( Så då åkte vi ut till Pappa Jimmy på jobbet och gjorde honom sällskap vid lunchen.

Nu ligger Liam och leker på golvet men tvättpåsen och jag håller på att pyssla med hur tavlan ska se ut men måste kapa en bräda sen så :D Pratat med bror så får låna hans projektor så nu ska de bli fiint :)

Neej, Nu ska Liam äta lite :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0