Dagens: Lycka till nu!

Upp och ner.. De är vad den här dagen har varit!!

Imorse var de upp till Norrbil. Sen vid 10:30 träffa Catrin, mycket mysigt! sen 13:00 HLR-kurs på familjecenter. Hämta hjärtat hos mamma och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli runt 6 så några flikkor kommer och gör mig sälskap för kvällens tv tittande :)

JImmy kom aldrig iväg till jobbet idag för snöplasket som lagt sig över marken. Vi hade redan dåliga framdäck så NIX han fick inte åka en meter med den för mig.. Så nu har han trixat hela dagen för att försöka komma ut till garaget åå hämta vintersulorna. Nu sitter dem på plats och han skulle köra hem sin mamma?!.. Sen kommer han hem med en Pizza till mig :D

Neej, plocka lite innan brudsen kommer :D

Trevlig helg :D


Kommentarer
Sophie

Hoppas ni hade trevligt. Ledsen att jag inte kunde vara med, hade gärna varit det om jag kunnat! puss

2010-10-23 @ 16:38:34
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

hehe så smart du är då :)

Ja, jag får nog måla på den igen :)



hoppas ni haft en bra helg.

Kram

2010-10-24 @ 08:21:41
URL: http://itssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0